#comments-block{ margin:0; padding:0; } #comments-block .comment-author{ background:#ff6699 !important; -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-topright: 10px; padding:5px; font-size:15px; font-weight:bold; border:1px solid #ff6699; } #comments-block .comment-body{ margin: 0; font-size: 17px; border-left: 1px solid #ff6699; border-right: 1px solid #ff6699; margin-top: -5px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .comment-footer{ margin:0; font-size: 13px; font-weight: normal; margin-bottom: 20px; border-left: 1px solid #ff6699; border-right: 1px solid #ff6699; border-bottom: 1px solid #ff6699; -moz-border-radius-bottomright: 10px; -moz-border-radius-bottomleft: 10px; margin-top: -12px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .deleted-comment{ font-style:italic; color:gray; } #comments-block .comment-author a{ color:#ffffff !important; } #comments-block .comment-footer a, .comment-body a{ color:#ff6699 !important; } .underpost{ padding:10px; margin:10px 0px; background:#DF7401; border:1px solid #61380B; line-height:1.6em;}
farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana

halaMaN bLoG

Friday, September 24, 2010

"Hidup ini ssh nk mendptkan kasih sayang ihsan yg bernama teman lelaki"... "PERTEMUAN pertama adalah pertemuan yg aku x akan lupakan mu.. "TERPANDANG" muka mu terpaut sudah hati ini utk mu.. "KALI PERTAMA" hati ku jatuh cinta.. "SEANDAINYA" dapat kau dgr "RINTIHAN" hati ini....  nk mendptkan apa yg kta sayang mmg ssh, knape lah harus aku yg merana, kadang2 hati ini pedih.. mungkin luaran aku nmpk gembira tp dalaman bagai berkaca yg menyakiti hati ini... mungkin perit itu yg menjadi pengajaran buat masa hadapan... utk memiliki "CINTA" dr lelaki yg kta sayangi mmg ssh.. aku sedar sape aku, aku hanya ihsan yg lemah.. semakin aku melupakan mu semakin kuat hati ini... mmg hati aku kini "SEPI" mengharapkan balasan cinta, yg aku pasti aku x akan memiliki nya... aku cuma harap agar dye bahagia bersama wanita pilihan hati nya, walaupun aku tahu bkn aku yg akan memiliki nya... "BERTUAH" wanita yg berada di hati nya..... dan aku "YAKIN" wanita yg berjaya memiliki hati nya adalah seorg yg "HEBAT"... TAPI hati aku hancur, sbb aku seorg wanita yg gagal kerana x dpt memilikinya... dan yg pasti "KINI" hati aku harus melupakan mu... sbb aku "MENGENALI" siapakah diriku ini... "TIADA LAGI TANGISAN" utk mu.. "ANDAI"ku dpt memilikimu, aku lah paling bertuah.... "TAPI" itu semua hanyalah"MIMPI"..... 

LoVe sOmeOne :D
Kongsi

1 comment:

  1. fara..
    jgn ptos ase...
    setiap manusia diciptakan ade keistimewaan, kelebihan & kelemahan tersendiri..
    anggapla Allah sdg menguji kte..
    akn tibe 1 saat nanti..seseorg yg ditakdirkan utk kte akn muncul 1 mase nanti.

    ReplyDelete