#comments-block{ margin:0; padding:0; } #comments-block .comment-author{ background:#ff6699 !important; -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-topright: 10px; padding:5px; font-size:15px; font-weight:bold; border:1px solid #ff6699; } #comments-block .comment-body{ margin: 0; font-size: 17px; border-left: 1px solid #ff6699; border-right: 1px solid #ff6699; margin-top: -5px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .comment-footer{ margin:0; font-size: 13px; font-weight: normal; margin-bottom: 20px; border-left: 1px solid #ff6699; border-right: 1px solid #ff6699; border-bottom: 1px solid #ff6699; -moz-border-radius-bottomright: 10px; -moz-border-radius-bottomleft: 10px; margin-top: -12px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .deleted-comment{ font-style:italic; color:gray; } #comments-block .comment-author a{ color:#ffffff !important; } #comments-block .comment-footer a, .comment-body a{ color:#ff6699 !important; } .underpost{ padding:10px; margin:10px 0px; background:#DF7401; border:1px solid #61380B; line-height:1.6em;}
farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana farah liyana

halaMaN bLoG

Wednesday, October 13, 2010

ABOUT CINTA

CINTA.... pasti semua org ingin memilikinya, tp x semua org akan memiliki cinta yg ikhlas... knape ALLAH sengaja menemukan kte dgn org yg kte syg, sbb ALLAH ingin umatnya belajar dr kesilapan... tp aku sorg je yg harapkan cinta dr dye walaupun dye x tahu aku cintakan dye... (bertepuk sebelah tangan) setiap kali aku nk lupakan dye, setiap kali tu aku teringatkan dye.. knape hati aku pilih dye.. apa istimewa dye, ntah lah soalan tu sering ada kat dlm fikiran aku... kadang2 aku sedar aku sapa..(bagai kan langit dan bumi)  
hati aku sering berkata (fara lupakan dye) tp mcm mane... klu de clorox, pemadam (jgn tiru aksi membahaya ini) yg bleh hilangkan cinta dye nama dye segala tentang dye, pasti aku akan lakukan... sedih jgk tp nk wat mcm mane, aku kena terima hakikat, aku bkn utk dye dan dye bkn utk aku... mungkin dye bkn jodoh aku, tp setiap manusia ada jodoh yg ditentukan oleh nya... aku pasti ALLAH akan menemukan org yg sesuai utk aku... aku x memilih sekadar ia beriman dan taat kpd ibubapanya dan ibubapaku sudah mencukupi ia adalah insan yg aku akan menyayanginya.... biarlah lambat... biarlah jauh... mungkin mulai skrg aku akan belajar melupakan dye.. sedikit demi sedikit... jgnlah punahkan harapan aku, jgn la pertikaikan harapan ku, jgn lah mempermaiankan harapan aku.... 
LoVe sOmeOne :D
Kongsi

No comments:

Post a Comment